9 Ekim 2012 Salı

YAŞASIN MİSAFİRLERİM GELDİ

fotoğraf

 Evimde birilerini ağırlamayalı ne kadar uzun zaman olmuştu ... Hele yeni evimize henüz hiç misafir davet etmemiştik... Bu duruma el atmak şarttı ve el attım :) Cuma akşamı evimizi tatlı insanlar topluluğu bastı ... İki kocaman aile, bir de biz ... Ev ev olalı böyle senlik görmedi :) Sinemciğim ve Sedacığım topladılar eşraflerını bize geldiler. Aras çok mutluydu ben çok mutluydum herkese iyi geldi bu mutluluk ... Haftaiçi iş çıkış saatine denk geldiği için ben herkesten sonra evde olabildim ama neyseki masa dahil herşeyi hazır etmiştim. Tabii anneciğimin de full desteği ile ...
Çocuk sayısı nedeniyle sofra düzeni değil açık büfeyi tercih ettim nitekim beyler balkonu tercih ederken biz de çocuğunu doğuran yesin kıvamında takıldık.. Menüyü abartmadan oluşturdum ki cuma gecikirsem son dakika işi çok olmasın istedim nitekim öyle de oldu, geciktim :)

fotoğraf3 ,

Menüdeki yiyecekler :
• Fırında parmesan peynirli tavuk ve patates
Zeytinyağlı barbunya
• Yoğurtlu biber kızartması
Avcı böreği
• Peynir tabağı
• Mürdüm erikli ve incirli turta

Tarifler hemen gelecek ...
Hiç sohbete doyamadan gittiler ama ben de şeytanın bacağını kırdım artık sık sık misafirim olacak eskisi gibi...

Bu da evin o geceki durumundan sadece ufak bir kesit :)

fotoğraf2

Afiyetle & sağlıkla,

9 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Mügeciğim, hepberaber olmak da, yemeklerin de çok çok güzeldi. Annen bir tane, ellerine sağlık onun da. En kısa zamanda sizi haftasonu kahvaltısına bekliyorum, karşına fazla maharet gerektirmeyen bir menüye çıkmalıyım malum :)

Sinem Ergun dedi ki...

Kaç börek yedim bende bilmiyorum, patateseli tavuk şahanedi, pastaya anlatamam bile, enfes bir tart hamuru ve üzerinde en kıyak meyva incir:) Yemekbahane sohbet şahane derken saat ne hızlı geçti bişey anlamadım, canım arkadaşlarımın keyifli sohbetlerine doyamadım, bidaha bidaha bidaha:)

ice tea dedi ki...

Hepsi Cook guzel ama avci boregine harika gitmisdir.HIC bise olmasa tek o olsa yeter bans.

Nurşen Aksoy dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK,NEFİS BİR SOFRA OLMUŞ.MENÜ HARİKA.. DOSTLARLA OLMAK ÇOK GÜZEL,NEŞENİZ DAİM OLSUN..SEVGİLER..NURŞEN

PaSaSofraM dedi ki...

sen benide cagirsana :)) bende yeni tasindim ve daha misafir agirlama sirasi gelmedi. Masaniz cok güzel olmus ellerine saglik

Burcu Kayhan dedi ki...

Sofra şahane görünüyor,ellerinize sağlık.Dostlarla bir arada olmak zaten en güzel şey,muhabbetiniz bol,neşeniz daim olsun.Sevgiler:)

Dışavurum dedi ki...

Tayfurlar Ticaret, çık aradan!

Zeynep'in Evi dedi ki...

Nasıl canım çekti avcı böreği:) Ellerine sağlık hep olsun misafirlerin...

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık Müge Hanım belli çok özenmişsiniz, lezzetlerinden de şüphem yok, menü yazım olayı beni bitirdi çok güzel bir düşünce...

Sevgiler...

Yelda Ergin Öztürk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails